Let op de juiste schrijfwijze en eventueel het gebruik van spaties. Het is vrij ongebruikelijk om de rechtsvorm zoals ‘B.V.’ op te nemen in het logo. Laat dit dus weg, tenzij het een bewuste keuze is.
Heb je een korte en krachtige boodschap die je onderdeel wilt maken van jouw huisstijl? Een lange slogan is in de meeste gevallen niet zo geschikt om op te nemen in je logo, maar kan wel op andere manier toegepast worden.
Misschien wel de belangrijkste vraag uit deze hele intake. Wat doet jouw bedrijf? Ben zo duidelijk mogelijk, maar houd het ook compact.
Waarmee onderscheidt jouw bedrijf zich van de concurrentie? Wat doen jullie anders of beter? Waarom kiezen klanten voor jullie?
Je doelgroep is belangrijk voor de uitstraling van je bedrijf . Maak hieronder de keuzes die passen bij jouw bedrijf . Meerdere selecties zijn mogelijk.
Je doelgroep is belangrijk voor de uitstraling van je bedrijf . Maak hieronder de keuzes die passen bij jouw bedrijf . Meerdere selecties zijn mogelijk.
Je doelgroep is belangrijk voor de uitstraling van je bedrijf . Maak hieronder de keuzes die passen bij jouw bedrijf .
Je doelgroep is belangrijk voor de uitstraling van je bedrijf . Maak hieronder de keuzes die passen bij jouw bedrijf .
Meerdere selecties zijn mogelijk.
Meerdere selecties zijn mogelijk.
Modern
Zakelijk
Klassiek
Sierlijk
Speels
Kies één of meerdere kleuren die je niet wil gebruiken in jouw ontwerpen.
Blauw
Vertrouwen, loyaliteit, wijsheid, zelfverzekerd, intelligentie, rust.
Paars
Macht, adel, luxe, rijkdom, extravagant, creatief, ambitie.
Roze
Zoet, onschuldig, gevoelig, passie, speels, liefdevol.
Rood
Kracht, energie, passie, verlangen, snelheid, gevaar, liefde, intensiteit.
Oranje
Enthousiasme, geluk, creativiteit, vastberadenheid.
Geel
Zonneschijn, vreugde, intelligentie, energie, opgewekt.
Groen
Natuur, groei, harmonie, fris, veiligheid, genezing.
Groenblauw
Creativiteit, inspiratie, spanning, kalmte, jeugd.
Zwart/wit
Macht, elegantie, betrouwbaar, intelligent, bescheiden, volwassen.
Meerdere selecties zijn mogelijk.
Een logo met enkel letters, vaak je bedrijfsnaam.
Een woordmerk en een beeldmerk samen in je logo.
Een complexere illustratie, vaak een karakter/mascotte.
Tekst en beeld verwerkt in één geometrische vorm.
Vul deze intake aan met eigen toelichting. Voeg eventueel bestanden bij. Extra informatie over je bedrijf of zelfs voorbeelden van ontwerpen die je aanspreken.
Je hebt de inspiratie intake afgerond. Je hebt alle informatie gegeven
voor een duidelijke en complete briefing van een designer.
We hebben al je input verzameld in een overzichtelijke PDF. Vul
hieronder je naam en e-mailadres in en we sturen deze direct naar je toe.